EHBO CURSUS 2021

EHBO Cursus Wekerom

Een ongeluk zit in een klein hoekje maar wat moet je precies doen als het gebeurt?

De EHBO- vereniging zoekt kandidaten om een cursus te starten. In de cursus leert u wat te doen bij alle soorten ongevallen.

Of het nu gaat om het herkennen van een beroerte of het behandelen van een schaafwond. 40000 mensen worden per jaar getroffen door een beroerte, dat is 110 per dag! Wist u dat 70% van alle mensen die een hartstilstand in Nederland krijgen mannen zijn. Er sterven 103 mensen per dag aan hart- en vaatziekte. Gewoon omdat het niet goed herkend wordt en áls het gebeurt, weet niet iedereen wat te doen.

Na een cursus die in 9 weken te halen valt, weet jij wel wat je moet doen in geval van nood. Het vindt altijd plaats in het Kulturhus in Wekerom op de maandag – of donderdagavonden, dit is afhankelijk van de mogelijkheden van de aanstaande cursisten.

Meer informatie of opgeven? Dit kan bij Hans Valster (secretaris van de vereniging en kaderinstructeur) via info@ehboverenigingotterlo.nl of bij Tanja Reitsma via reitsma@euronet.nl